Aku teringin sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.

u


Assalammualaikum. Sihat. Oii, esok dah 2012. Alahaiiiiiiiiii, aku macam tak percaya yang aku bakal naik tingkatan 2. Hoho, dah tua dah hoiiiiii :)

Okay, tengok gambar kat atas. baca tulisan tepi tu. Huahuahua. Aku memang suke teringin yang pelik-pelik. Kesah ape aku :). Tapi takpe. aku akan berusaha kecapi apa yang aku nak. Kalau aku jadi penyanyi mungkin satu peluang yang besar untuk aku jumpe artis. Kalau jadi desingners pun mungkin aku akan design baju artis. Kalau nak jadi model kene tinggi,tapi aku akan berusaha makan sayur and minum susu yang tak berapa nak sedop tukan.

Muahahaha, pelik tak aku ni. Tapi aku memang teringin sangat. Doakan aku okay. Thanks :)

Nak jadi model,penyanyi,desingners and jumpe artis. Pleaseeeeeeeeee :)

No comments:

Post a Comment