Dunia makin maju, kau makin lupakan aku

day twenty-six. | Flickr – Compartilhamento de fotos!

Assalammualaikum ustazah and ustaz. Yes,untunglah semua budak darjah khas dah habis exam. Jeles gilaaaaaaaaaaaa.

Actually aku ni rindu sangat kat someone ni. Yelah semenjak dua menjak ni dia bukannya nak online. Okay aku faaham keadaan dia, dia harus belajar. Sobsob, takpe dia happy aku pon happy . Awww, Iylia Farzana aku rindu kauuuuuuuuuuu sanagt. Tapi takpe sabtu aku ada date dengan dia. Soooo better korang jangan nak jeles sangatttt. Weheeeeeeeeee ><

Awak nanti kita pergi jalan kita belikan awak hadiah okay. Mungkin tak berharga. Tapi itu mungkin sahaja yang kita mampu belikan untuk awak. Tapi kita buntu gila nak belikan awak ape? Kita nak awak sentiasa ingat akan kita. Awak kita akan sentiasa ingat akan awak sampai bila-bila.
Iloveusomuch Aisya Irdina.

p/s tajuk tu takde kene mengena tapi ada maksud yang tersembunyi. Baru habis buat header orang.

No comments:

Post a Comment