Wa tak sanggup Broooooooo :(



Assalammualaikum. Haiii, esok result PMR keluar lewwww. Takut tak? Takut tak? Kalau kau tak takut maknanya kau memang takde perasaan wey.Aku update blog ni bukan nak cerita pasal result ni. Hewhewww

Sebenarnya aku nak cerita pasal kakak aku ni. Haihhh, kesian dia accident. And dia cakap dia nak balik JB. Weyyyy, aku tak sanggup tengok muka dia. Takut gilaaaaaaaa kot.Gangster-gangster aku ni pon takut tahu tak? Kalaulah betol dia balik. Aku rasa taknak keluar bilik. Tak sanggup aku tengok muka dia. Nanti air mata aku berjurai-jurai keluar aku tak tahu. Dahlah aku ni penakut, aku takot gila tengok darah. Rasa macam nak pengsan pon ada bila nampak darah.

Haihhhhh, kalaulah betul dia balik, apa patut aku buat. Adakah patut aku membutakan mata aku untuk tengok muka dia. Apakah yang patut aku buat. Bagi cadangan sikit. Kbaiii

Goodluck kepada siapa yang ambil result esok.

No comments:

Post a Comment