Belang hitam putih oren kuning :)


Asaalammualaikum semua. Ya Allah, rindunya blog Rindu,rindu. Kauorang rindu aku tak? Cehh, cover leww tu, tah tah tiap malam mimpi pasal aku hah? Ayokk baik kau jujur sekarang. Haha.

School now make me love you. Haha, k shit hate sebenarnya. kakakah. Tak suke school rasa macam nak bunuh e semua cikgu tu. Kalau macam sekolah Indon tu aku rajin lah pergi kot. Boleh bawa handphone, boleh ponteng-ponteng. Ya Allah indahnya hidup masatuh. K mampus mimpi lebih sangat.

Azam tahun ni apa? Aku nak jadi murid paling cemerlang. *Kdiam jangan ketawa* Ramai yang tak percaya dengan azam aku ni sebab semua tahu aku ni jahat pemalas and tak pandai.
Now Ihate you. Not you, ihate buku sejarah, buku geo and more yang penting i hate my new kelas and cikgu zombi tuh. Wakakaka

Kenapa tahun ni aku kuat tidur. Ni boleh menggemokkan, not way I need to diet now. Wakakakaka. Pleaseeeeee cewah. *sambil buat muke tak bersalah*

She like me, Oh gosh :) Me love you tooo

No comments:

Post a Comment