Again ;)

Assalammualaikum semua. Yeahhhhhhhhhhhhhhh,hari ini aku sedih tapi kembali ceria selepas chat dengan ketua kelas aku. Tentang apa itu dirahsiakan. Kang melentinggg dia kalau aku cakap pasal ape yang aku tanye dia tadi. Btw, thanks irsyad buat aku ketawa.
Hari ini aku kene jawab lagi soalan yang tak pape?

Nadia
Aku suka kawan dengan dia ke tak? ->mestilah kau teman masa aku sunyi kat facebook
Siapa cikgu kegemaran aku? -> ustazah lama aku kat sekolah agama
Sejarah or Bi -> sejarah kot
Aku suka membebel ke tak? ->entahlah.tapi aku suka mengamuk. sape yang satu kelas dengan aku tahu jelah. Hee><
Ada bela kucing tak? Nama dia ape? -> Ada nama dia ayap
Tempat lepak aku selalu kat mana? Sorry aku tak selalu lepak.
Sekolah best ke tak? ->bestlah
Hidup aku best ke tak? ->bersyukur dengan apa yang Allah kasik
Aku lebih sayang nyawa atau duit? -> Mestilah nyawa someone nasihatkan aku harta tak bawa ke mane?
Suka orang hisap rokok? -> Tak berape

Batrisyia
What my dream school? ->Entah?
List my dream guy's characteristics. -> handsome macam Aaron Aziz or Greyson Chance. Dia baik and pandai
Who hotstuff I know? Banyak sangattt
Who make me smile everyday? -> Kawan yang setiasa buat aku happy
What will I do will someone misunderstands me? -> entahlah
What type movie do I watching? -> semua kotttt
My BFF name ->Aisya Irdina
Who is my first love? -> Sorry not couple
What is my favourite or kawaii blog? -> Entahlah
Who the cute you never met? -> Entah
So baii, sekarang ni daku bergantung pada blogskin.

No comments:

Post a Comment