Virus baru ;)




Assalammualaikum semua.Kauorang nampak tak tajuk dekat atas tu. Okay ini bukan pasal virus yang kene dekat Fb aku tu okay ;\ Ini virus blog yang kitaorang perlu sign blog and jawab soalan-soalan yang diberi.

Ahhhhhhhh, kenapa time aku kene tagged soalannya pelik-pelik. Nasib seorang je yang tangged aku.

Rules :
  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/hert
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people
  • No tag BACK !
11 thing about me

Saya gedik
Saya kuat perasan
Saya pendek
Suka online
Agak peramah
Minat Greyson Chance
Kepoh
Pandai main Piona
Periang
Garang
Takda boyfriend


Soalan dari Puteri
# Aku gila tak? -> tak kot
#Aku pemarah tak? -> Peramah adalah
#Aku handsome tak? ->Tak tapi cantik
#Suara aku macam jantan tak? ->Entah?
#Aku patut berubah tak? -> Berubah ke macam mana?
#Chiristina Perri comel macam aku tak? ->Tak berani nak cakap
#Kau suke warna pink tak? -> Suka gilaaaaaaaaaaaaaaa
#Kau pandai main Piano? -> Pandai
#Angry Birds ke Domokun ke Rilakkuma -> Semua kot :)
#Kau pernah jatuh cinta? -> Tak ;)
#Uprs kau bape E? -> takde E

Soalan aku

-Aku comel tak?
-Aku baik tak?
-Apa yang ada pada aku?
-Siapa yang paling baik dengan kau?
-Kauorang suka siapa?
-Ciri-ciri lelaki yang kauorang nak?
-Apa impian kauorang
-Dah couple berapa kali?
-Kauorang kuat makan tak?
Kauorang comel tak?

soalan aku ntak pape

Padam muka kauorang
Eliz
Nadia
Iylia
Fatin
Qurratu

No comments:

Post a Comment