Saya nak berubah :)

Assalammualaikum. Tengah status kat atas tu. Saya nak berubah menjadi yang lebih baik. Aku menyesal dengan apa yang berlaku. Maafkan saya kawan-kawan. saya ni memang seorang kawan yang tak reti nak hargai kawan. Jangan kawan dengan saya lagi. Saya mintak ampun dari hujung rambut ke hujung kaki. Mulai saat ini saya akan cuba mengenal kauorang sorang-sorang. Yeah, saya ni memang talam 10 muka. saya mengaku. Tapi lepas ni saya nak jadi aku sendiri je. saya nak berubah menjadi lebih baik. saya hargai awak. Saya ni seorang yang suka kerja bende yang sudah tahu pasti tidak dapat. Tapi mungkin dulu I will try to jujur dengan semua orang. Biar tersinggung tapi jangan dipendam. Jujur terus terang dengan saya. Apa yang awak tak suka dengan saya. Saya terima segalanya, saya akan berubah mengikut saranan awak semua.

Wahai Ayza and Eliz aku minta maaf. Aku akan hargai kauorang. Now, i y heart you are my besties :)

No comments:

Post a Comment