The true story ♥

BIGHEARTDIARY

Assammualaikum, terima kasih sebab bagi aku idea untuk update blog k. Act, aku sebenarnya nak cerita pasal KEDUDUKAN KELAS k. Hmm,k. Yeah, k.

Ye, let's go to the story. Tahu kan tahun lepas aku duduk dengan siapa? Hah, tak tahu? K tahun lepas aku duduk dengan pak itam , Edry Amirul tu k. Tahun ni, aku kene duduk belakang dia lagi. k nasib edry, aku sabar. Kalau tahun ni kau buat hal lagi, Harlisa is the next k. Tahun lepas Dayana kan. Hmm, k. You do i do k. Belakang aku Akmal dengan Firdaus. Akmal aku tak kisah sangat yang kesah sekarang ni Firdaus. Dia adalah orang yang saya amat anti. Serius ni. Serius k. Serius tahu tak? Hmm, k aku sewel.

Ehh, sekarang ni ada gosip k. Eliz suka Akmal. Nadiah suka Daniael.

Everday i see school, everday i see my house, everday i see my friends, everday i see my parents, sister,brother. BUT EVERDAY I DON'T SEE MY BOYFRIEND.

No comments:

Post a Comment