I love you so much ever friendsssss. :)

Ocean of Emotion
Assalammualaikum semua, Hai,Hello :3. See the title and see the picture. Guess what? Macam ada masalah je kan. Wuuuu, saya tengah sedih ni.:'( Cause I miss my all classmate. Awak semua ni pehallah pandai sangat masuk kelas RK1. Wa grindu lu semua. Wa hilang gelak ketawa awak semua, no more Pak Long, Mak Long, Irsyad, Pak Tam and kawan tercomel wa Azureennnnnnnn. Wa grindu awak semua. Tahun ni pleaseeeee belajar tak payah pandai sangat biar masuk RK2 balik. Ishhh, jahatnya aku ni kan?

Ocean of Emotion
See the picture again. Yeahh, everyday I wait you to make me laugh. You know you my heart, my love, my soul. You look so preety and handsome friends. You always make the day fun, cool , It was a prefect day for me. Love it so muchh. Falling in love with you girls and boy. Yesterday was the past Today is present and Tomorrow is mistery.

Ocean of Emotion
See what? You are special in my life. You are my day. Everyday are the day me and you. The special day of us is ___________. When you and me together, the date will complete. I will never forget you. Never and ever boy. I will always love you. The things we do together i will remember it if I can. I miss you sweet smile for me. Miss it so muchhhhhh.

Sebenarnya. Aku nak cakap sikit ni. It about friends. Let's start guys. Perkara ni telah ku alami. Kawan yang selalu kita khianati adalah kawan yang setia tetapi kawan yang setia adalah kawan yang khianati kita. Faham tak? Pleaseeeee faham apa yang aku cakap. Aku pernah alami. Sekarang ni aku susah nak percaya kawan aku sendiri. Sorry k. :'( Ini mungkin sebagai pengajaran buat aku. Aku sedih ni k. I really learn something from it. Di dunia ni jarang jumpa kawan yang sehidup semati dengan kita. Terlalu sukar. So hargai kawan yang selalu faham kita bukan kawan yang selalu hendak kita jaga hati dia. Hati kita dia hancurkan dia tak fikir. Hargai dia selagi dia ada di depan mata kita. Sayangi dia. Cintai dia dan yang terpenting sekali hargai dia sebaik-baik mungkin. Sekarang ni aku dah takda kawan. Aku sayang semua kawan aku, tapi diaorang sangat benci aku. Diaorang tak pernah hargai apa yang aku telah buat. Diaorang sentiasa mahu aku jaga hati diaorang. Bagi aku sayangi orang yang sayang akan kita tetapi bukan sayang orang yang kita sayangi. Belum tentu orang yang rapat dengan kau boleh dipercayai. Tak perlu gentar untuk beritahu rahsia kita kepada orang lain. Sebenarnya orang yang mulut ayam inilah yang mampu kita percaya. Bukan yang pendiam. Itu kerana dia seorang yang pendiam tidak pernah mengatakan isi hati dia. Kita tidak tahu dia. Tetapi orang yang mulut ayam ini sentiasa bercakap tentang dirinya. Percaya lah. Aku dah pernah alami. Aku dah pernah lalui.

We do it together friendssss.

No comments:

Post a Comment