Oh yeayyyyy. Sadlife :')

Fuh~Fuh~Fuhhhhhhhhhhhhhhhhh~. Eh Hi Assalamualaikum :'). Ohhhhh burung nyanyikan lagu~ lalalalala. Eh apa merepek kerepek ubi. Nyum~nyum. Ahhhh stop kerja gila kau Hani. Kbyeeeeee. Oreooooo !

Assalamualaikum. Ok yang atas tadi aku belum berada di alam yang benar. Jangan layan sangat benda kat atas tu. Kita mula kan sini. Ini permulaan. One Two Three, boommmm! Lariiiiiiiii~~ Eh, Akak omei stop k membabun disini. Cik Hani comel kita ni ada cerita nak story. Wuuuuuuuuuuuuuuuu, joget lambak jom. Hahahaha. GEMURUH JIWA, SEMANGAT MEMBARA * sambong esok k.

Dear boy. Who ? You k you. Yeayyy you who at the back. Okk, I just want to say I hmmmm. I hmmmmm. I~~~~. Sorry I can't say. Kbyeeeee. Weeeeeeeeeee, eh jap. Aku nak mengata orang sikit ni. Kita mula k, selamat sejahtera semua, Saya Razzmyn Hani Binti Rosli mewakili Razzmyn Hani Binti Rosli untuk mengatakan yang saya tidak pernah BERCOUPLE. Hah ? Pelik ? Sudah tentu tidak. Aku takda boyf sebab aku taknak bukannya disebabkan takda orang nak kat aku. Aku just nak setia pada yang satu tu. alah budak tu. Alah, budak yang handsome tu. Haha kbyeeeeeeeeee. Ada kawan aku tukan dia selalu merendahkan aku sebab aku tak pernah couple. Dia fikir aku ni tak laku. Hello, Kau mcm laku sangat nak kata aku gitu. Aku just taknak je k, Kalau aku nak dah beratur dah ex aku kat luar tu. Hmm yelah....

Eh, Aku kan nak sangattttttttttttttttttttttttttttttttt ada boyf tapi kan aku kan nak kan kat dia je. Awak tolonglah faham k. Tolonglahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Hidup ini bagai mutiara, Jika tercalar maka hancur semua. Hmm :')

Klah Bye. Kita nak call pakcik kita ni. Alah nyah Eliz kita tu. Dia pakcik kita. Dia gangster. Hahaha, Kbyeeeee. I will Always love You :)

No comments:

Post a Comment