Madu tiga Muehehehe ♡

Assalamualaikum. Haiiii, Sihat ? Hmm, pakwe kita tak sihat sebab madu kita hantar virus kat dia. Eh, takpa mok, nanti aku belikan ubat untuk kau. Tak pun suruh je shila ubatkan. Muehehehe.

Eh, awak. Kita kan sebenarnya kan rindu awak. Hmm awak lah :\ Eh, budak suara comel, kita sayang awak sangat. Yeay sekarang awak duduk belakang kita. Yeay ! Yeay ! Untunglah awak dapat duduk dengan Aniq. Fuh~ Untunglah. Always love awak k.


Hi you. Eh you ! Eh sape ? You lah yang duduk sebelah kita. Eh, you, budak depan kita tu sweet kan. Untunglah ♡ . Nasib I dengan u takda. eh tadi u kata i jeles eh ? Hello, i tak jeles pun k. Takkkkk. -.- Biarlah diaorang nak bersweet ke ape . Yang i tahu you lebih tinggi dari i. Tapi takpe i sedar i pendek. Mok pun ckp i pendek.

Eh Mok, Saya nak kata yang saya sayang awak sangat. I Love You Forever and poreberrrrrrr. Muehehehe. I wish you happy with........

eh, tengok tajuk entry aku kali ni. MADU TIGA. tapi aku ngan shila taknak bermadu dengan kau. Aku ngan shila membantah k. BANTAH ! Yeay, mok aku tak boleh berpoligami sebab aku dengan shila tak kasik. Padan muka kau balqies. --'

No comments:

Post a Comment