Hi, Assalamualaikum. lamanya lahai tak update blog ni. Well, busy lah katakan. *puihhhh* Yeay haghini nak ceghite pasal kawan. Haha, omel je kawan ni. Tenenenene :)

Facebook
 I want a friend like this please. A friend who always beside me, with me, love me, make me happy, make me laugh and never make my heart broke. Tapi ada ke ? Maybe ada tapi 2 dalam sejuta je dalam duniawi yang semakin maju ni. 

Tadi kan kelas ada satu masa ni cikgu ganti yang masuk.Aku apa lagi jalan ah, alah bukan jalan jauh pun, sebelah je aku jalan. Muahahaha. Pastu Daniael sampai, ceghite ah kat Daniael pasal sekolah ape semua, pastu dia ni gila panggil Safwan pastu buat fitnah. Membohong betul. Ishhhh -.- Dahtu cita punya pasal nak pindah teknik Jb tak jadi pindah sekolah azizah tu.Tetibe Safwan menyampuk kata kat situ ada hantu. Nak cita pasal hantu tapi last-last dia pergi buat lawak bodoh yang buat aku dengan daniael ketawa macam nak pecah perut.Nadiah kat tepi buat muka sengal je sebab tak tahu kenape aku ketawe. Cikgu pula bebadi aku. Bapak dia ah. --' Terpaksalah aku cover-cover ketawe. Haihhh :\

Pastu balik pergi jusco jap, alah kejap je. Tu pun nak beli hadiah Shila. Mula-mula si Fitri dengan Edry punyalah beria nak ikut tapi last-last. Hampeh. --' Biasalah diaorang ni mana boleh dipercayai.Dah tu pergilah beli kotak dekat jusco, and then turun makan. Dahlah beli makanannya tak cukup. Syud ah gila pergi amik kulit ayam aku. Aku bunuh kang baru tahu. Ishhhh -.- Pastu makan burger pula, haihh satu lagi hal, syud dia pergi bagi aku ayam je. Bapak ah, fikir aku ni ape ? Pastu cita-cita pasal edry ape semua. Yang kika diam je. Aku dgn syud pergi rebut-rebut makanan. Buat malu je orag tengok. Ishhhh -.- And then dah habis makan pergi pula umall jalan kaki. Haha, nasib aku dah tinggalkan buku kat sch. Dah beli hadiah ape semua, keluarlah umall pastu tibe0tibe je bas ada. Bas iskandar pula tu, yang syud pergi kejar dgn baju kurung dia tu. Buat malu je siak. 

Haihh, kalau hari-hari aku kawan dgn diaorang ni confirm aku gila. Haihh, kawan-kawan.

moral of the story : Jangan kawan dengan orang otak gila macam diaorang ni. Lol :D
Google Afbeeldingen resultaat voor http://bukge.com/img/friendship-quotes1.jpg 
Be like this guys. :')

No comments:

Post a Comment