Happy Birthday.

foto de kireixurayamashi em 26/10/10 - Fotolog
Assalamualaikum. Hi, harini 16.10 genaplah umur budak yang bernama Razzmyn Hani binti Rosli 14 tahun. Cepat betul masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah bulan 10. Dah sampai 16.10. Dah semakin meningkat umur. Semakin besar dan semakin matang. Tahun ini, adalah birthday yang paling best sekali. Thanks kepada family and semua kawan-kawan.Thanks untuk hadiah, thanks juga kerana wish. Terharu dan bahagia sungguh diri ini. Hanya mampu berterima kasih. 

Thanks Izzati for the first wish. Edry for the second wish. Mama for the third wish. And thanks to all for the wish,. Nak tulis banyak sangat. Thanks to my crush too because make me happy until I become to 14 years old. I know you just a CRUSH.  Even you tak wish. 

Now I'm 14 years-old already. Thank because be my family, classmate, friend, enemy. Thanks for it. Thanks Eliz sebab selalu dengar apa yang aku cakap. Thanks Izzat sebab selalu ada untuk aku. Thanks Nadiah sebab dulu selalu dengan aku. Thanks Syud sebab selalu lalui duka bersama. Thanks Fitri sebab selalu buli aku. Thanks Edry sebab selalu baik dengan aku. Thanks hartley sebab selalu buat aku ketawe dalam kelas. Thanks Daniael sebab selalu happykan aku. Thanks Akmal sebab selalu nganjing aku. Thanks Esme sebab selalu dengar aku.Thanks Intan sebab dengar rintihan aku. Thanks Kika sebab selalu buat aku nangis. Thanks Shila sebab selalu tolong aku. Thanks Haziq sebab selalu baik and buat aku happy. Thanks Aisyah sebab baik dengan Razz.  Thanks semua. :'D

Thanks again. Harap depan kita tak berubah. Kita tetap sama. Kita tetap berkawan. :'D
Salam buat semua. :x

No comments:

Post a Comment