2013

Heart Me
Assalamualaikum and hi. Yeayyyyyyy. K Razz tahu yang Razz dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak update blog . Kelamaannya itu Razz wakilkan dengan perkataan 'lama' yang panjang bagai nak rak tu. Hahaha. K poyo betul. -.- Last update blog masa birthday tahun lepas. TAHUN LEPAS K. :)
Now dah tahun baru tahu. Dah 2013 dah. Dah bulan 3 dah. Haihh ~~ Ketinggalan abad betul aku ni kan ? Tak lama lagi ujian 1. Hihihi tahun ni nak berubah, nak jadi pandai. K tipu ! Walaupun hanya ujian je, tapi still nak juga study betul-betul lah sgt. Kahkahkah. Kalau boleh ujian pun nak dapat 8 A. Eleh, jap lagi tak pape je keputusan je yang keluar. Almaklumlah Razz nak poyo sikit. Tapi, tapi InsyaAllah boleh. Doakan k. 
K tadi baca diary Eliz baru tahu yang dia suka F. Hahahaha padan muka kau. Dulu kau selalu ejek aku kan. Hehehe. Tapi aku tau kau pun dulu suka sabarkan aku, yayyyy, And now aku nak kau sabar juga tau. Jgn sedih-sedih. Mamat F tu tak handsome pun, walaupun aku tahu dia handsome. K*ayat keling*
 
Lalalalalalala. Maybe sampai sini jekot. Razz takda idea. Takda masa. Buzy lah sgt. hahaha bye. xoxo
Daniael kecoh. Nyampahhhhhh I. Hahaha

No comments:

Post a Comment